STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

POLUB MOJEGO BLOGA :)








stat4u

RADOMSKIE MEDIA
www.telewizja.radom.pl
www.radom24.pl
www.radom.gazeta.pl/

www.echodnia.eu
www.mojradom.pl/

www.cozadzien.com.pl/

www.24radom.pl/

www.coolturalnyradom.pl/

www.radomnews.pl/

www.radom.fm/

www.freeradom.pl/

www.radomsport.pl/

www.7dni.radom.pl/

www.panoramaradomska.pl/

www.radiorekord.pl/

okonamiasto
terazradom/
radom.radioplus.pl/



RADOMSCY
BLOGERZY:

Andrzej Kosztowniak
Bohdan Karaś
Dariusz Wójcik
Piotr Szprendałowicz
Jakub Kowalski
Radosław Witkowski
Wiesław Wędzonka
Leszek Rejmer
Marek Suski
Wojciech Skurkiewicz
Radomir Jasiński
Zbigniew Kuźmiuk
Eryk Brodnicki
Dominik Nowak
Artur Standowicz
Karol Wrochna
Andrzej Łuczycki
Damian Maciąg

warto zajrzeć
Radomskie inwestycje
Bractwo rowerowe



ilość gości online:

ilość odwiedzin:









Pogoda Radom z serwisu



200 polityka
http://blogroku.pl/2012/kategorie/obiektywnyradom,3d5,blog.html

Blog > Komentarze do wpisu

Informacja reglamentowana.

W kraju pogłębia się kryzys, kolejne przedsiębiorstwa plajtują, rośnie bezrobocie. W Radomiu bezrobocie jest jest szczególnie dotkliwe. Nie wiem jak w takim momencie nazwać inicjatywę jednej z radomskich redakcji – chodzi o Echo dnia. Ta właśnie redakcja przystąpiła do systemu Piano. Polega to na tym, że niektórych artykułów już za darmo nie przeczytamy. Nie wiem czy jest to zwykła zachłanność właścicieli czy też próba przetrwania ze względu na małe przychody z reklam. W to akurat nie wnikam.

 

Zastanawia mnie natomiast, czy biedne radomskie społeczeństwo będzie chciało płacić za coś co w innych redakcjach może otrzymać za darmo. Zwróćmy przecież uwagę, że w Radomiu lokalne media są bardzo rozwinięte. Tak więc nie wiem czy efekt jaki zamierzali uzyskać właściciele nie będzie efektem odwrotnym. Małe zyski z płatnych treści → zmniejszenie oglądalności → spadek ilości reklamodawców → spadek przychodów. Niestety taki scenariusz jest również bardzo realny. Mi pozostaje życzyć dużo szczęścia, bo chyba będzie potrzebne, żeby przetrwać z taką metodą działania.

 

P.S. Jeśli chcecie dodatkowo zarobić wprowadźcie opłaty za artykuły archiwalne nie za newsy. Wtedy oglądalność i dochody z reklam nie powinny spaść.

czwartek, 30 sierpnia 2012, obiektywnyradom




Polecane wpisy