STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIE

POLUB MOJEGO BLOGA :)








stat4u

RADOMSKIE MEDIA
www.telewizja.radom.pl
www.radom24.pl
www.radom.gazeta.pl/

www.echodnia.eu
www.mojradom.pl/

www.cozadzien.com.pl/

www.24radom.pl/

www.coolturalnyradom.pl/

www.radomnews.pl/

www.radom.fm/

www.freeradom.pl/

www.radomsport.pl/

www.7dni.radom.pl/

www.panoramaradomska.pl/

www.radiorekord.pl/

okonamiasto
terazradom/
radom.radioplus.pl/



RADOMSCY
BLOGERZY:

Andrzej Kosztowniak
Bohdan Karaś
Dariusz Wójcik
Piotr Szprendałowicz
Jakub Kowalski
Radosław Witkowski
Wiesław Wędzonka
Leszek Rejmer
Marek Suski
Wojciech Skurkiewicz
Radomir Jasiński
Zbigniew Kuźmiuk
Eryk Brodnicki
Dominik Nowak
Artur Standowicz
Karol Wrochna
Andrzej Łuczycki
Damian Maciąg

warto zajrzeć
Radomskie inwestycje
Bractwo rowerowe



ilość gości online:

ilość odwiedzin:









Pogoda Radom z serwisu



200 polityka
http://blogroku.pl/2012/kategorie/obiektywnyradom,3d5,blog.html

Blog > Komentarze do wpisu

Panie to po ile to to będzie?

Ktoś może powiedzieć głupie pytanie, ale czasami i głupie pytania trzeba zadawać. Zwłaszcza w Radomiu. W poprzednim tekście chwaliłem władze miasta za zarówno fajną i trafioną formę reklamy miasta na antenie Discovery, ale również za jej cenę którą uznałem za promocyjną. Jednak już się okazało, że cena nie jest żadnym sukcesem negocjacyjnym, a zwykłą komercyjną stawką za którą każdy może taką reklamę wyprodukować i wyemitować. Co do samej reklamy i jej ceny nie ma się do czego przyczepić. Przyczepić jedynie się można do precyzyjnego informowania o jej cenie. Zresztą nie tylko o cenie reklamy.

Całkiem niedawno mogliśmy się dowiedzieć, że produkcja i emisja spotów reklamowych ma kosztować 125000 zł netto. Sami przyznacie że cena promocyjna jak na produkcję i ponad 100 emisji. Jednak chwile później się dowiedzieliśmy, że owa cena dotyczy samej produkcji. Emisja ma kosztować 80000 zł netto czyli razem za produkcję i emisję Radom zapłaci 205000 zł netto czyli 252150 zł brutto. Cena normalna. Tylko czemu wcześniej byliśmy informowani o innej? Siła w precyzji.

 

Przykładów tego typu praktyk, że miasto co innego mówi, a co innego robi mieliśmy mnóstwo. Ja przytoczę tylko kilka przykładów. Weźmy niedawno otwarte fontanny. Ich budowa jak informowała posłanka Wróbel kosztowała 4,8mln zł. Natomiast w artykule Gazety Wyborczej z 12.05.2010 czytamy „Koszt nie może przekroczyć 3 mln zł” artykuł możemy znaleźć tutaj.

 

Kolejnym przykładem może być lotnisko. Wcześniej słyszeliśmy, że spółka uruchomi lotnisko z własnych już posiadanych środków czyli około 25 mln zł (piszę około, bo różne dane można znaleźć i wahają się od 24 do 28 mln). Później się okazało, że spółce brakuje kasy więc wyciągnęła łapę do kasy miejskiej po 30 mln zł z czego otrzymali ponad 25 mln zł. I tak to niska cena za lotnisko, ale... nadal pozostaje dezinformacyjny niesmak.

 

Na koniec ponawiam pytanie. Po ile to to będzie Panie prezydencie. Panie Kosztowniak dla Pańskiej precyzji powiem, że za często albo Pan albo Pańscy podwładni jedno mówią do mediów, a później wychodzi co innego. Niech Pan powie ile miasto będą kosztowały Pana rządy, bo patrząc na historię cenę i tak trzeba będzie średnio pomnożyć razy dwa. Mam nadzieję, że na takim braku precyzji nie polega obiecywana dobra kontynuacja.

 

Pozdrawiam.

wtorek, 30 lipca 2013, obiektywnyradom




Polecane wpisy

Komentarze
Gość: j, *.radom.vectranet.pl
2013/07/30 13:29:48
80000 netto / 100 = 800 netto za 1,5 minuty spotu, świetna cena (o ile jest prawdziwa). Nie liczę, za w/w kwotę, na emisję w porze największej oglądalności ale żeby się przypadkiem nie okazało że precyzyjnie zareklamujemy się o 4 nad ranem.
-
obiektywnyradom
2013/07/30 13:41:05
Zgodzę się, że cena za reklamy nadal jest atrakcyjna jednak pozostaje zasadnicze pytanie - czemu od początku nie była ona ujawniona w całości i jaką mam gwarancję, że już teraz jest ona ujawniona w całości? Może miasto jeszcze o czymś zapomniało powiedzieć?
-
Gość: Marek, *.radom.vectranet.pl
2013/07/30 13:57:36
za chwile sie dowiemy, ze te 80000 netto to kasa za jedna emisje reklamy wiec razem wydamy 8000000 netto za emisje plus 125000 netto za produkcje czyli ponad 8 mln netto, ale w Radomiu 8 baniek w ta czy w tamta zadna roznica